maanantai 7. helmikuuta 2011

Chinese New Year

Edelliseen entryyn pitää sen verran tehdä korjausta, että tuo oikeusjuttu jatkuu vielä. Luulin, että me vaan lähdettiin liian ajoissa eikä siksi nähty sitä. Mutta siis siinä ei ollutkaan muuta. Eli ensimmäisessä käsittelyssä kasataan vasta se jury ja se on aika pitkälti siinä. Varsinainen käsittely on sitten muutamaa viikkoa myöhemmin. Me yritetään päästä sinne myös meidän luokan kanssa niin nähtäis koko homma.

No niin sitten jostain muusta. Viikot vaan juoksee! Viime viikko oli jotenkin tosi hassu. Tosi paljon eri tunteita ja sen takia olin jotenkin ihan pihalla. Kaikista kivoin uutinen tuli koti-Suomesta. Mun täti-titteli muuttui tupla-tätiksi viime viikonloppuna. Voi, ja taas mä toivon niin että olisin Suomessa. Tällä kerralla tosin sen takia, että olen niin onnellinen sukumme uudesta vauvasta. Oon aivan innoissani!!
Kyllä näköjään sattuu kaikki mahdolliset perhetapahtumat tälle ajalle. Mutta taas kerran täytyy vaan todeta, että jostain on luovuttava kokeakseen jotain uutta. Niin se vaan menee.

Viime viikolla vaihtui kiinalainen uusi vuosi. Tämä vuosi on Jäniksen Vuosi. Kiinalainen Uusi Vuosi taisi virallisesti vaihtua torstaina. Sitä juhlittiin täällä viime viikolla ja juhliminen jatkuu vieläkin pitkin viikkoa erilaisin tapahtumin.
Torstaina käytiin mun valinnaisryhmän kanssa semmosessa kiinakeskuksessa. Siellä oli jotain puheita, tietenkin lohikäärme, pieniä ilotulitteita ja PALJON kiinalaisia!! En ollut koskaan käynyt siinä kiinakeskuksessa, ja kieltämättä oli semmonen olo, että olis Kiinassa - kaikki oli kiinaksi ja kiinalaisia vaan vilisi ympärillä.

Sunnuntaina sitten päätettiin mennä katsomaan kiinalaista paraatia Chinatowniin. Me tosin saavuttiin aika viime hetkillä niin ei keritty näkemään läheskään koko paraatia. Sain silti muutamia ihan kivoja kuvia!




Tällä viikolla on luvassa kaikenlaista hulinaa. Keskiviikkona on lätkäpeli ja torstaina mulla on synttärit. Oon niin innoissani kaikesta! :):)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti