perjantai 25. helmikuuta 2011

Asioita, joita kaipaan:

- pyöräilyä
- Oltermannia
- suomalaista ruisleipää
- Oivariinia
- ja etenkin kolmea edellistä yhdessä !!!
- autolla ajamista
- ja kavereitten kanssa ajelua!
- ... ja yleensäkin sitä että voi ottaa auton vaan pihasta ja lähteä ajamaan
- sitä, että voi hengailla kavereitten kanssa yömyöhään ja silti tulla kotiin nukkumaan, ei tarvitse elää vikan bussin mukaan
- Suomalaista ilmastoa
- suomen kieltä
- ja varsinkin että voi heittää läppää SUOMEKSI!
- omaa sänkyä (vaikka mun sänky täälläkin on superhyvä)
- suomalaisia perusruokia
- suomalaisia KARKKEJA!!!
- ...ja suklaata!
- Coffee Housea
- Suomen luontoa
- illanistujaisia hyvien ystävien kanssa
- sitä, että voi vaan soittaa jollekin kaverille ja nähdä samantien eikä tarvi miettiä busseja, aikatauluja yms. eli semmoset ex tempore -jutut!
- Kouvolan Prismaa
- mökkeilyä

Sanomattakin on selvää, että suurin ikävä on kuitenkin ihmisiä. Huomenna lauantaina sitä ikävää tulee lievittämään äiti ja pikkusisko! :) Ja eiköhän osa noista listaamistani asioistakin tule ainakin hetkeksi taltutettua - oon nimittäin toivonut vähän tuliasia! :D
Mutta tosiaan, HUOMENNA!!
Jospa mä sitten sen vierailun jälkeen saisin taas kirjotettua semmosia oikeita Kanada-päivityksiä.

Ilma on taas tänään ollut mitä ihanin!

Ja rakkautta on uudet kevättennarit !!♥ 

2 kommenttia:

  1. Ihanat kengat!!!

    Tiedan milta tuntuu ikavoida ruisleipaa oltermannin kanssa.

    VastaaPoista
  2. Noi kengät on mun lempparit =)
    Äiti toi mulle kilon Oltermannia ja kaks pussia ruisleipää. Toinen leipäpussi on mennyt jo ja Oltermannista on joku 1/4 jäljellä....

    VastaaPoista