lauantai 11. kesäkuuta 2011

Lighthouse Park ja viimeinen viikonloppu

Mun viimeinen kokonainen viikonloppu VanCityssä ja minä istun yksin kotona. No, oon nyt yrittänyt ihan lopullisesti parantua flunssasta. Haluun olla niin skarppina ensi viikolla! Ja muutenkin, oon koittanut kertailla kokeeseen vielä viimeisiä tärppejä. Ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin mua ei yhtään haittaa olla kotona. Oon nähnyt täällä jo niin paljon, että ihan hyvä, että välillä saa aikaa itselleenkin ihan vaan rauhottua ja olla. Tällästä taukoa mä ihan oikeesti tarvitsinkin ennen loppukokeita.
Muutan, ihan hullua ajatella, että tasan viikon päästä istun tähän aikaan lentokoneessa kohti kotia!

Torstaina mentiin meidän luokan sekä toisen Canbridge-kurssin kanssa ns. luokkaretkelle. Suunnattiin pohjois-Vancouveriin, Lighthouse Park:iin. Kerrassan upea paikka! Käveltiin ympäriinsä, nautittiin ihanasta luonnosta ja pidettiin picnic. Oli tosi kiva päätös meidän ahkeralle opiskelulle. Jotenkin kyllä nyt hassua kun on opiskeltu ihan hurjan paljon ja nyt yhtäkkiä tunteja ei enää olekaan. Onhan meillä kokeet vielä totta kai, mutta silti! Se vaan tarkottaa sitä, että tää vuosi alkaa olla finaalissa.
Ihan hullua ajatella, että tasan viikon päästä istun tähän aikaan lentokoneessa kohti kotia! 
Tässä muutamia kuvia meidän retkeltä!




Tuntui ihan hassulta, kun yksi kaverini kysyi, että onko mulla suunnitelmia sille alkuviikolle kun oon takasin Suomessa. Tuntui niin oudolta, että mä voin oikeesti jo suunnitella mun aikataulua ja tarkkoja päivämääriä Suomessa! Aina ennen vaan puhuttu, että "sitten kun tuut niin sitten nähdään", mutta nyt voi oikeesti jo suunnitella tarkasti koska se on niin lähellä!
Ihan hullua ajatella, että tasan viikon päästä istun tähän aikaan lentokoneessa kohti kotia! 

Maanantaina mulla on siis puhetesti. Keskiviikkona sitten kaikki muu (luetunymmärtäminen, kirjoittaminen, use of English ja kuuntelu). Se on menoa sitten - Toivottakaa mulle onnea!

1 kommentti:

  1. Meillä on Inkun kanssa jo selvät sävelet ens viikolle. "Ensi viikolla menee Ammi-kummi". Näin. :D

    VastaaPoista