keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Päivät hupenee

Tällä viikolla oon ollut ihan superväsynyt. Vaikka nukun tosi hyvin ja suht pitkiä unia, niin silti ei vaan energiaa löydy mihinkään. Uskon, että se johtuu koulusta. On vaan puristettu niin tiukasti maaliskuun lopusta asti ja nyt loppu häämöttää. Kokeet on parin viikon päästä ja kyllä mua alkaa jo jännittää. Nyt on vaan pakko jaksaa rutistaa loppuun asti.

Perjantaina meillä oli semmonen valmistumisseremonia koulussa. Nyt lopettavat oppilaat saivat todistukset. Siellä oli myös pieni näytelmä, puheita ja seremonian jälkeen oli kakkua tarjolla. Vaikka mulla onkin vielä isoimmat kokeet edessä, niin oli kiva kun meillä oli tollanen virallinen juttu! Tässä pari kuvaa sieltä.


Sunnuntaina lähdettiin shoppailureissulle muutaman luokkakaverin kanssa. Mentiin Seattleen, Premium Outlettiin. Se on niin paras paikka! Kävin siellä joskus viime keväänä viimeeksi ja yhtä hyvä se oli edelleen. Niin hyviä tarjouksia ja kaikkia ihan parhaita kauppoja. Löysin kaiken mitä olin jo niin pitkään etsinyt. Vaikka ostinkin vaan kaikkea tarpeellista, niin rahaa kului ihan mukavasti. Taitaa olla kyllä shoppailut täällä nyt tältä erää tässä. Tossa viereisessä kuvassa mun meksikolaisystävä ja minä odottamassa USA:n rajalla bussissa. Tässä alemmassa mun luokkakavereita ostosten kanssa odottamassa bussia shoppailun jälkeen.


Kotiinpaluu on jo tosi vahvasti mielessä. Joka päivä mieleen tulee vaan ajatuksia kaikista jälleennäkemisistä, tuttujen paikkojen näkemisestä pitkästä aikaa jne. Kyllä kotiinpaluuta vähän jännittääkin. Tai lähinnä se, että miten kaverit ottaa takasin vastaan. Tarkoitan sitä, että vuodessa ehtii tapahtua niin paljon, elämä menee eteenpäin ja ihmiset muuttuu. Mutta toisaalta, loppujen lopuksi aika vähän ehtii jännittää kun mielessä on vaan ajatus siitä, että kohta oikeesti pääsee takaisin kotiin ja näkee kaikki! Mulla on perhosia vatsassa.

Ajattelin listata muutamia asioita, joita ootan ihan erityisen paljon:
- totta kai perheen, ystävien ja sukulaisten näkemistä
- omaa saunaa ja sitä, että saunaan voi mennä niin usein kun haluaa
- suomalaista ruokaa
- juhannusta
- autolla ajamista
- kotikaupungin ja oman talon näkemistä

Loppuun vielä yksi biisi, jota oon viime viikkoina kuunnellut ihan luvattoman paljon. Harvoin osuu jonkun kappaleen sanat niin kohdalle. Mutta tämä vaan kertoo niin paljon tästä hetkestä!

2 kommenttia:

  1. voi armi, hirvee ikävä!!!! kohta nähdään! ihanaa!
    pusuja sinne! :) <3
    -tseni

    VastaaPoista
  2. voi Tseniiii <3
    aivan järjetön ikävä suakin muru!
    mutta ei enää kauaa:) toivottavasti sulla on kalenterissa joku rakonen mulle sillä juhannusviikolla=) tuun sunnuntaina Suomeen, ja ennen jussia haluan kyllä jo nähdä sua ihanin <3
    puspus!!

    VastaaPoista